Wednesday 9 November 2011

新加坡 - Cheese fries@KFC

我並不是行貨地介紹KFC,而是新加坡KFC跟香港的是有點不同。我很喜歡這裡某幾樣食物。



跟香港一樣,一般套餐都會跟薯條,而我個薯條係 一定 會轉去這個cheese fries。加在上面的 cheese 和 mayonnaise 令個薯條好味好多好多。我見到香港最近都有這類型的薯條賣,我沒試過,所以不知比較起來怎麼樣。但係在KFC食這個薯條、炸雞,加杯冰凍可樂...個感覺真係幾好。





另外早餐方面,這個 Chicken Twister 和 Porridge 都相當不俗。我覺得個 Chicken Twister 係original  recipe 先好味 (他們另外還有個 American 口味的)。至於個粥,我開頭見到人食時,覺得好似好怪咁...炸雞粥?! 但我見到早上有很多人點這個粥,於是我便鼓起勇氣試佢一試,食落又真係ok喎。這個粥不失為新加坡的‘特色食物’,不況一試。

至於KFC的地點,就是一般的商場都可找到啦。

圖片來源: http://www.kfc.com.sg/our-food.php

No comments:

Post a Comment