Monday 21 November 2011

新加坡-阿坤咖咉多

嚟到新加坡,就當然要試下這裡出名的咖咉多(Kaya toast)。

Picture from Google.com

阿坤就是專賣咖映多和南洋色咖啡的地方。上網搜索過原來日本也有這間鋪頭的分店,勁!



我每次去都會點這個 Butter Kaya toast (S$2.00)。一份有兩件,然後每件他還會再片開一半,所以其實可以話total有四件。這個toast最緊要是即刻食,因為剛剛烘完時,多士是又熱又脆,食到中間有牛油和甜甜地的咖咉醬。我試個有次因為等個朋友, 搞到個多士hea咗好耐都未食。到她來時,多士已凍哂,食的時候麵包全淋了,而且那些咖咉醬還顯得特別甜,總之個感覺就好唔同,所以記住,趁熱食。

我同常都會再點個ice-coffee (S$2.20)。新加坡的咖啡一般都比香港的甜,可能是用煉奶沖的原故。不過阿坤的咖啡我就覺得ok,就算沒有叫少甜,這個咖啡的甜度我都接受到。

Picture from www.yakun.com

最後介紹一下這個我一直沒試過,但很多人食的 soft-boiled egg。我唔食的主要原因是我唔係好食到生蛋,我係極易肚痛的人 (-_-||)。其實個蛋也不是全生啦,是半生熟咁上下。這裡的人一般都會加點豉油和胡椒粉在蛋中,然後撈撈撈撈咁一氣食哂佢,不怕生蛋的可以試一試!

No comments:

Post a Comment