Tuesday 25 September 2012

白汁煙肉意粉

昨天黃大少問我:「如果我搵到份工,夠我地兩個洗,你會唔會考慮唔做呀?」
「點解咁問呀?」
「因為而家好正,放工返到屋企就有飯食,又唔駛做家務!」
「梗係啦,而家我做哂呀嘛!」
「咁又唔好講到我係大食懶咁,我都有返工架嘛...」

咁又係,返工是辛苦的,那我就煮餐好嘅過你食啦!(今日下午其實掛住看電視,臨急臨忙才做這個意粉...不過簡單得來依然好味!)



做法:
1)意粉照包裝上說明煮熟。
2)熱鑊下油炒煙肉,半熟時下意粉一起炒。
3)加白汁(一隻蛋、差不多份量的whipping cream 和少許芝士,拌勻),可加點鹽調味。
4) 上碟時灑點黑椒和鬼佬莞茜Parseley,不過我冇,所以用了正宗大陸莞茜 !

2 comments: