Friday 21 December 2012

It's more and more like Christmas!


第一次在上海過聖誕,第一次在上海開 Christmas Party!

原本以為上海的朋友不多,只會和黃大少過二人聖誕。想不到在教會裡識到另一班朋友,Christmas可以一齊慶祝。那晚有非常多好味食物,加上有「識煮」之人,所以由家常菜到法式菜都應有盡有!


打底的是 Nosh delivery 的沙律、意粉和 Sandwiches,印象中最喜歡的是那個 Apple Blue Cheese Salad。以外賣質素來說是很不錯,加上價錢合理。


然後整晚大家在玩這個 Airfryer, 就是那個用極少量油(甚至不用),就可煎炸食物的東東。我們試驗了雞翼、豬扒和蝦片!最正的是豬扒,弄出來比用鑊煎的還好,味道比較鮮嫩。雞翼就太搶手,我試唔到,不過聽回來的評價都很好。蝦片就麻麻。以乾手浄腳就可以煎炸到食物,加上健康角度,令我密謀下次回港整返個!



Party 重要環節 - 交換禮物!在 within $40 budget 下我抽到這個可加熱飯盒,實在喜出望外!這飯盒附上電線,只要插住就可加熱,最啱帶飯!yea~


席間有創意人把閃閃燈,放進飲完的紅酒瓶內,又幾靚喎!

祝大家聖誕快樂!

4 comments:

  1. 去淘寶淘下有無依個Airfryer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我搵過,真係有呀!又引我買。。

      Delete
  2. 淘寶真係super架!貴唔貴?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似唔係好貴喎,千鬆d, 可能同香港差不多

      Delete